Cimere özel sektör şikayet edilir mi?
Özel sektör Cimere’ye şikayette bulunabilir mi? Şikayetler, talepler, öneriler veya bilgi talepleri yalnızca kamu kurum ve kuruluşlarıyla ilgili olarak Cimere’ye iletilebilir. Özel sektörde çalışan veya tüketici olarak hizmet kullanan kişiler, özel tüzel kişiler adına Cimere’ye başvuramaz.
Çalıştığım şirketi nereye şikayet edebilirim?
Çalışanlar, işverenleri adına bildirimlerini/şikayetlerini ALO 170 ve www..tr internet sitesi aracılığıyla Çalışma Bakanlığı’na iletmektedirler.
184 şikayet edince ne olur?
İhbarı alan tütün ekibi derhal verilen adrese giderek ihbarı yerinde inceler. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.
Bir kurum nasıl şikayet edilir?
Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi 150’yi arayarak veya www..tr adresindeki CİMER bağlantısından şikâyetinizi iletebilirsiniz. Şikâyette bulunurken doğru bilgi verilmesi için şifre ücretiyle ilgili şikâyet olduğunun belirtilmesi gerekmektedir.
Özel kurumlar nereye şikayet edilir?
Özel sektör çalışanlarının talepleri Çalışma Teftiş Kurulu tarafından, kamu sektörü çalışanlarının talepleri ise mobbingin yaşandığı işyeri tarafından incelenecektir. -ALO 170 çağrılarına en geç 72 saat içinde cevap verilecektir.
İhbar edenin kimliği açıklanır mı?
İhbarda bulunan kişinin kimliği kesinlikle gizli tutulacaktır.
Sigortasız işçi çalıştırmanın cezası ne kadar 2024?
Bu durumun tespiti halinde, işyerinde sigortasız işçi çalıştıran işverene, işçinin bir ay süreyle sigortasız çalıştırılması halinde 2024 yılı tutarında 20.516 TL idari para cezası verilmesi gerekmektedir. Bu para cezasının verilmesi için 10 yıllık zamanaşımı süresi öngörülmüştür.
Alo 170 ihbar hattı işe yarıyor mu?
Çalışma Hayatı İletişim Merkezi “ALO 170”i günün 24 saati, haftanın 7 günü arayabilirsiniz. İletişim merkezimiz, Türkiye Cumhuriyeti Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Sosyal Güvenlik Kurumu ve Türkiye İş Kurumu tarafından sağlanan tüm hizmetler hakkında bilgi ve çözümler sunar.
İşçilerin yasal hakları nelerdir?
4/1a işçisinin hakları şunlardır: İşe iade hakkı, kıdem tazminatı hakkı, ihbar tazminatı hakkı, ücret hakkı, fazla mesai ücreti hakkı, yıllık izin ücreti hakkı, haftalık izin hakkı, UGBT hakkı, ayrımcılık tazminatı hakkı, sendika tazminatı, işsizlik ödeneği hakkı.
Bir işletmeyi nasıl şikâyet edebilirim?
Alo 175 Tüketici Şikayet Hattı Habertürk’e kapılarını açtı
174 nerenin numarası?
Tüketicinin gıda güvenliğine ilişkin her türlü bildirim ve şikâyetini yetkili mercilere kolayca ulaştırabilmesi, gelen bildirimleri tek merkezden yönetebilmesi ve en kısa sürede tüketiciye geri dönüş yapılarak sonuçlarının analiz ve takibinin yapılabilmesi amacıyla ALO174 Gıda Hattı 14 Şubat 2009 tarihinde faaliyete geçirilmiştir.
Bir şikâyet kaç günde sonuçlanır?
Şikayetlere en geç 30 gün içinde cevap verilecektir.
Özel sektör nereye şikayet edilir?
Uygulama artık ALO 170 ile çözüme kavuştu.
Cimere şikayet edince ne olur?
Başvuruda şikâyet edilen kişi veya makam, daha üst bir makam veya kurumun denetim makamı tarafından incelenecek ve bu makam başvuruya cevap verecektir. Şikâyetin yöneltildiği kişi veya idari makamın başvuruya cevap vermesi mümkün değildir.
Şikayet dilekçesi kaç TL?
Cumhuriyet Savcılığı’na şikayette bulunmak için herhangi bir ücret alınmaz. Süreç, suç mağdurunun talebiyle başlar ve herhangi bir masrafa yol açmaz.
CİMER hangi şikayetlere bakar?
Millet ile devlet arasında güçlü bir iletişim köprüsü oluşturma amacıyla kurulan Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), vatandaşlarımızın dilekçe ve bilgi edinme hakkı başta olmak üzere, devlet politikalarıyla ilgili her konuda görüşlerini ifade edebilecekleri kapsamlı bir hizmet sunuyor.
Firmayı nereye şikayet edebilirim?
Alo 175 Tüketici Şikâyet Hattı kapılarını Habertürk’e açtı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Ramazan Ersoy, Habertürk muhabiri Çimen Çetin’e Alo 175 Tüketici Danışma Hattı hakkında bilgi verdi.
Cimere şikayet eden kişi belli olur mu?
CİMER’e başvuru yapıldığında, başvuru sahiplerinin kimlik bilgileri gizli tutulur ve ilgili kişi veya kurumlar başvuru sahibinin kimliğini göremez.
Cimer’e ihbar edenin kimliği açıklanır mı?
Şikayet niteliğindeki başvurularda, CIMER personeli gerekli görürse başvurucunun yararına kimlik ve iletişim bilgileri gizlenebilir. Bu durumda başvurucunun kimlik ve iletişim bilgileri gizli olarak işlenecek ve kesinleştirilecektir.
Kaynak: aksansaglik.com.tr